Страници

петък, 3 октомври 2014 г.

Карма.


Бездомна и изхвърлена на боклука,заедно с братчето и сестричето си,Карма е била намерена от добри хора,които са и дали временен подслон,хранили са я със спринцовки,понеже е била само на ден или два,сляпа и безпомощна.Дойде в нашия дом преди десет дни. Толкова е игрива и жизнерадостна,бликаща от енергия,събуждаща в 5:30 сутринта,настоявайки за храна.Другарка на Чери,която още не може да я понася,съдейки по начина, по който я отбягва постоянно,надявам се скоро да свикне с мисълта,че ще трябва да дели територията си с друго животно. И все пак си мисля,че като порастне малко и започнат да излизат на разходчици заедно ще си станат приятелки. Мисля също,че любимото ми нещо сутрин е двете очарователни същества да ме събуждат и всеки ден да ми започва със занимавки с тях!

любопитна.
бърза.
все още пикаеща навсякъде.
с шест пръста на едното задно краче.
лакома, мнооого лакома.
упорита.
С птица,с разперени криле отпред.
Дойде в къщи и се почувства като у дома си.И пасна на всичко,сякаш винаги е била тук,сякаш е била родена,за да дойде тук, при нас.Удря си главата постоянно и навсякъде.В стената, в шкафовете, в компютъра ми,в крака на масата.Навсякъде,където е възможно.Расте бързо,предимно на дължина.И има ужасен дъх!И въпреки него нямам нищо против сутрин да ме близне по нослето.

Когато не спи и не яде,прави това^.Играе си постоянно,опитва се да хапе,върти се наляво надясно,не те оставя на мира,дори упорито да не й обръщаш внимание.Тя си го търси и то постоянно,досадницата малка.
Карма си няма порода.Няма родословие,никога няма да иде на изложба, няма да й намеря мъж като нея, от когото да има бебета и да ги продам.Карма е щастие.Безпородно щастие, което в момента се опитва да ми изгризе кабела на мишката,гледайки ме с почуда,като й се скарам.

Познавам Карма от десет дни, тя мен също.Надявам се това да е началото на едно дългогодишно приятелство и съжителство със съществото,което расте пред очите ми,животното прави дома истински дом,внася комфорт и живот и аз се чувствам истинска късметлийка,че от скоро живецът и комфортът в дома ми са умножени по две!

Няма коментари:

Публикуване на коментар