Страници

понеделник, 6 октомври 2014 г.

Always partial to the sun.

Гонейки слънцето,крачка по крачка за всяка една от следващите фотографии,успявахме да го настигнем, да го уловим с фотоапарата,и да се забавляваме в същото време.Говоря в множествено число, но заслугата за тези снимки изцяло преписвам на един от най-талантливите хора,които са намерили място в живота ми напоследък - Александър Абрашев.Чувствам се странно да правя нещо като ревю на собствените си снимки,защото няма как да се прехваля сама себе си, но мога да кажа много,мноого хубави думи за Александър,който е виновен за тях, аз само си стоях, той свърши цялата работа.От както знам за съществуването му като личност на този свят,което не е много отдавна,не съм спирала да се възхищавам на снимките,които прави,снимките, които съм гледала предимно в неговият Instagram профил,снимките,които ме накараха да погледна на нашата страна и природата в нея по един съвсем различен начин,искайки да тръгна по неговите стъпки и да посетя всяко едно място,което е запечатал на снимка.Ето защо приех да ме снима без да се замисля нито за секунда, защото бях сигурна,че въпреки без определена тема, въпреки без идея за определен проект,ще се получи нещо красиво.Снимките,които показвам са от втората ни среща за снимки, и втората ни среща изобщо.Без повече приказки.Защото снимките казват повече от думите.

3 коментара: